wtorek, 29 kwietnia 2014

Naturalne smoothie proteinowe

Po świątecznym dogadzaniu duszy, czas na coś dobrego dla organizmu. Od kiedy pamiętam, wszyscy moi bliscy kochają domowe shaki  ze świeżych truskawek, dlatego dla odmiany od codziennych jogurtów i owoców postanowiłam przyrządzić je w innej formie. 
Smoothie możecie przygotować wieczorem i wypić rano ze szklanki, zjeść z miseczki z ulubionym muslii lub posypane innymi dodatkami. Są niezwykle zdrowe, pyszne, a ich słodycz zawdzięczamy jedynie owocom. Ponadto możemy tworzyć niezliczoność ilość smaków w bardzo krótkim czasie. 

Dzisiejsze smoothie jest jest niezwykle kremowe, sycące i zawiera wysoką zawartość białka. Nie zrażajcie się cieciorką w przepisie, w zestawieniu z owocami tworzy wspaniały posiłek.



Składniki – 1 porcja
1 szklanka jagód lub borówek amerykańskich (użyłam mrożonych) 
½ banana
1/3 szklanki cieciorki (ugotowanej lub z puszki)
½ szklanki mleka (120 ml) 


Wszystkie składniki wrzucamy do blendera i miksujemy na gładką konsystencję. 
Wypijamy od razu. Smacznego.



Wiesz co jeszZdrowy tryb życiaNa majówkęZdrowe fingerfood
Lekka WielkanocDania dla urodyJadłospis dla Mam

5 komentarzy :

  1. mmm... jak pysznie, też sobie takie zrobie, a co :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieciorka w smoothie, odważne połżczenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuć w smaku cieciorkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie niewiele, jagody oraz mocno aromatyczny banan był według mnie bardziej wyczuwalny

      Usuń

Printfriendly