niedziela, 19 stycznia 2014

Cynamonowe Tosty francuskie


Tosty francuskie na słodko – nic dodać, nic ująć ;) Są pyszne, pachnące i puszyste.
Idealnie pasują do świeżych owoców, dżemów, masła orzechowego, czekolady lub jogurtu.

Składniki (1 porcja):
3 kromki pieczywa (np. tostowego)
1 jajko
50ml mleka
¾ łyżeczki cynamonu
½ łyżeczki imbiru
szczypta przyprawy korzennej
słodzidło do smaku (np. cukier waniliowy)

Jajko ‘wylewamy’ do głębokiego talerza. Dodajemy mleko, przyprawy, wybrany słodzik i energicznie roztrzepujemy widelcem.
Pieczywo maczamy w jajku z każdej strony i kładziemy na rozgrzaną na średnim ogniu patelnie (najlepiej teflonową, by smażyć bez tłuszczu). Smażymy na złoty kolor.

Smacznego!



7 komentarzy :

  1. genialnie wyglądają! tak dawno już ich nie robiłam, a te zdecydowanie mnie do tego kuszą, i nawet zmuszają - świetne smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śniadanie, totalna rozpusta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudooowne! Zdjęcia aż zachęcają, żeby w tej chwili maszerować do kuchni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialne zdjęcie ! Rozpływam się ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tosty francuskie już mam zaplanowane na najbliższe leniwe śniadanie, już się za nimi stęskniłam ! Twoje wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne, weekendowe śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. omamamo <3 az mi sie jeść zachciało! ;)
    kradnę kolejny przepis ;)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly