wtorek, 28 stycznia 2014

Spełniamy postanowienia noworoczne


Miało się obejść bez postanowień noworocznych, gdyż te z zeszłego roku miały złe skutki, ale myślę, że tym razem nie ma takie możliwości. Marzę o ślicznym i wspaniałym blogu, społeczności, gdzie ja będę dla Was, a Wy dla mnie. Chciałabym aby z roku na rok, miesiąca na miesiąc było lepiej.
Robiąc pierwszy krok, postanowiłam wprowadzić małe zmiany w wyglądzie strony. 

Przede wszystkim pojawił się duży baner z nazwą bloga oaz logiem, który mam nadzieję się Wam podoba. U góry pojawiło się kilka nowych odnośników do stron, gdzie znajdziecie kilka słów o mnie, możliwej współpracy, czy spis wszystkich przepisów, dzięki którym chciałabym mieć z Wami, czytelnikami lepszy kontakt. Piszcie, przesyłajcie przepisy, zdjęcia przygotowanych potraw - z chęcią zobaczę, przeczytam i odpiszę na je wszystkie. 
W panelu bocznym pojawiły się natomiast nowe zakładki, które ułatwią Wam poruszanie się na blogu, oraz znalezienie przepisu. 

Pozdrawiam, Emilia W. 

2 komentarze :

Printfriendly