wtorek, 4 czerwca 2013

2# Nominacja Liebster Award


Po raz kolejny blog "Kuchenne Łasuchowanie" otrzymał nominację "Liebster Award" co mnie naprawdę niezmiernie cieszy i pokazuje, że moja praca nie idzie na marne.

Poprzez wiele obowiązków nie zawsze mogę systematycznie dodawać przepisy na kolejne pyszności, ale staram się jak mogę, wkładam w to swoją pasje i serce, a kolejne osoby to doceniają. 
To naprawdę miłe zaskoczenie, które bardzo zachęca do dalszego działania, 

W rozwinięciu posta znajdują się odpowiedzi na kolejne otrzymane pytania. 

1.Ulubiony zapach?
Brak - są zapachy przyjemne, kuszące, apetyczne itp. lub po prostu nie podobające mi się.

2.Śniadanie na słodko czy na wytrawnie?
Zależy od produktów ;) Ale chyba bardziej na słodko.

3.Ulubione ciasto?
Brak. Wybór jest tak duży, a świadomość tego, że i tak większość jeszcze nie jadłam nie pozwala mi na  takie wybory :P

4.Coś co mogła byś jeść codziennie?
Wszystko co niezdrowe, ale pewnie długo bym na takiej diecie nie wytrzymała - coś w stylu "wilcze oczy popie gardło" ;) Ale nie tylko rzeczy niezdrowe, produktów, które mogłabym jeść codziennie jest nieskończona ilość. Na szczęście grunt to zdrowy rozsądek ;)

5.Zielona herbata czy czerwona?
Zielona.

6.Gdzie chcesz spędzić wakacje?
Marzą mi się kiedyś objazdowe wakacje po USA. Od kilku lat zwiedzam w wakacje Wyspy Brytyjskie, ale ponieważ kocham podróżować nie mam jednego określonego miejsca. Najchętniej zwiedziłabym wszystko - wzdłuż i wszerz ;)

7.Jaki jest Twój ulubiony posiłek?
Myślę, że obiad, ponieważ są w nim aż 3 dania, co daje najwięcej smakowych możliwości ;)

8.Ulubiony kolor na paznokciach to?
Praktyczny, nie rzucający się w oczy. Ostatnio dość często lekko kremowa odżywka.
9.Czym się interesujesz oprócz gotowania?
Moją drugą pasją jest fotografia. Wykonuje tysiące zdjęć przyjaciołom, krajobrazom, a tak naprawdę wszystkiemu czemu się da.
10.Jakiego koloru są Twoje oczy?
Niebieskie.

11.Czy masz osobę, której możesz zaufać?
Myślę, że tak. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Printfriendly