środa, 18 czerwca 2014

Video wspomnienia z podróży


Dawno dawno temu obudziła się we mnie nieopisana miłość do podróży. Od tego czasu choćby najmniejsza wycieczka utwierdza mnie w przekonaniu, że chcę to robić bez końca. Podróże są uzależniające. Dla każdego kto mnie zna, informacja, że lepiej czuje się z dala od domu, niż w mieście, w którym mieszkam będzie oczywista. Czuję wieczny niedosyt by poznawać nowych ludzi, ich kultury, zwyczaje i chociaż na chwilę wejść w ich rolę. Zauważyłam, że bycie daleko od domu uczy również wielu wartości w życiu, umiejętności podejmowania trudnych decyzji i kształtuje charakter.
Jestem młoda i mam nadzieję, że plany związane z podróżniczą i fotograficzną przyszłością, będą miały kiedyś okazje się zacząć urzeczywistniać, a umiejętności rozwijać.
Filmik jest bardzo amatorski, wsparty kilkoma wybranymi przeze mnie cytatami, które warto moim zdaniem zapamiętać.

 Załadujcie jakość 1080 p HD, włączcie tryb pełnoekranowy i niech te kilka minut przeniosą Was na chwilę w te same miejsca i pozwolą się rozmarzyć.





zBLOGowani.pl

1 komentarz :

Printfriendly